مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو گفت: براي امسال دو خودروي جديد سمند NX7 و سمند HD در دست طراحي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، جواد نجم‌الدين صبح امروز در حاشيه دهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو و صنايع وابسته و در بازديد خبرنگاران از غرفه ايران خودرو در اين نمايشگاه از طراحي محصول جديد ايران خودرو خبر داد و اظهار داشت: توليد دو خودروي سمند NX7 و HD تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو در پاسخ به سئوال يكي از خبرنگاران در مورد تاثير اجراي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها برقيمت خودرو گفت: قيمت خودرو با اجراي اين طرح افزايش نمي‌يابد و در حال حاضر هم سمند با موتور ملي و سمند با موتور نيوپايپ 35 هزار تا 500 تومان ارزان تر از قبل عرضه مي‌شود.
وي افزود: دست اندركاران صنعت خودرو تمام تلاش خود را مي‌كنند تا بعد از اجراي طرح هدفمند‌كردن يارانه‌ها آثار منفي روي قيمت‌ها ايجاد نشود.

منبع:تابناک